torsdag 30 juni 2016

Ommöblering!


Jag köpte ny soffa i fredags.Det innebar att jag började med
en ommöblering av bara den.
Två bokhyllor fulla med mina älskade böcker skulle
förpassas till gästrummet.

Böcker är tungt!Använde min stora "dramaten" för att
lasta och lasta av.Puh!
Hyllorna gick bra att flytta när de var tomma.
Sen skulle böckerna tillbaka också.
I ordning skulle det vara ,annars är det inte bra.


Mitt skåp, som stått undangömt i gästrummet,Fick äntligen komma fram.
"Kontoret"måste också flyttas.Sladdar,sladdar och åter sladdar.
Men jag lyckades trots att ljudet m.m.strulade i början.


Kan ju inte sluta innan jag lagt in lite "Himlabilder"



Hoppas nu att sommaren blir som vi önskar!
Soffan ja:Den ser ut så här!
Hej så länge!!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Snygg soffa! En ny möbel innebär en massa jobb förstås och du har fått slita, men vad skönt när det är klart.

Himlabilder är himla fina.

Ha det gott!

Annica sa...

Den soffan ser skön ut! En ny vas eller kudde kan man köpa utan att ommöblering måste ske. Men en ny möbel brukar "ställa till det". Samtidigt som det är jobbigt så är det ju också kul. En ytterligare bonus är att man får städat och fint.
Jag gillar himlabilder!
Må väl!

Yvonne sa...

Ja det är skönt att veta att mycket damm är borta!

sanpiseth40 sa...

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
หนังออนไลน์

Bloggintresserade