söndag 7 maj 2017

Vår eller?


Iår ställde jag in min solresa till Rhodos.
Kände att det inte fanns ork .Det är så mycket som måste falla på plats nu.
Lite trist,men jag är glad att jag gjorde det.Få titta på bilderna Susanna o Mogens
 lägger ut.
Om två veckor åker jag till Dorotea igen.Jag får ju boka rum ni när jag ska hälsa
på Mor.Campingen har bra och billigt boende,tack o lov.

Vår,ja...
EN dag har vi haft än så länge.+19 i fredags,+6 på lördagmorgon igen.Brrr..
Det får bli bättre när jag ska till Stugan senare.Så mycket jag tänkt göra där.
Nytt kylskåp måste köpas in och fraktas dig.Och en del saker från mors lägenhet,
som för närvarande är i ett förråd i Dorotea.
Jag har inget drag på min bil,så hjälp behövs.Måste sluta att tänka på alla saker,
som vi på ett eller annat sätt måste bli av med.

Undrar om det bara är jag som inte har putsade fönster.Kommer inte igång.
Måla har jag tänkt (målargrejorna är framme sen länge)Lusten måste finns där.
Var på Vernissage på Sunderby folkhögskola i torsdags.Så otroligt många
duktiga konstnärer det finns.Min dotter bl.a.

Nu blir det INTE hockey för mig.Det finns det som är intressantare numera.
Sparar mig till hösten.Då ska vi väl komma igen,med hjälp av Bulan.
Fortsatt bra söndagkväll till er (fåtal)som läser detta.

Tjao!

.

1 kommentar:

Gunnel sa...

Vi får nog en fin sommar. Det är vi värda efter den här så kallade våren med aprilväder även i maj. Ha det gott och lycka till med stugan och resan till Dorotea.

Bloggintresserade