tisdag 6 november 2018

Redan November.


Då var snön borta igen.
Men vi får nog mera.Om nu inte klimatförändringarna ställt
allt på huvudet.

Jag har inte varit på bloggen på länge,men nu måste jag testa min nya dator.
Har inte blivit riktigt van den än,men det kommer.

Idag har jag nyttjat ett presentkort jag fått av barnen.
Fotvård.Jätteskönt,men hon var lite gnällig på mina fula fötter.
Blev inte så förtjust i damen ifråga.

Började ju bra med att jag gick till fel.spa.Virrpanna som jag är.
Men jag hann i tid,när jag upptäckte mitt misstag.

Imorgon blir det sång igen!Och sen blir det teater.Ett gäng från posten ska gå.
Vi ska se Ingvar,en musikalisk möbelsaga.Den har fått bra kritik,så det blir kul.

Vi skulle åta först,men jag går direkt till teatern.
Har börjat med ett megajobb med mina tänder.Har lite svårt att tugga.
Det blir flera tvåtimmarspass hos Tandis innan jag ska vara klar den 21/12.
Inte trevligt,och dyrt,men jag måste.

Ikväll skriver jag. inte mera.Märker att punkterna hamnar lite tokigt.
Får öva mera.

Ha de!!!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Jag ska gå och se "Ingvar" i slutet på november och på dagtid. Ingvar har fått lysande kritik så det blir spännande.

Bloggintresserade