onsdag 13 mars 2019

Ny dator igen.




Strul med mina datorerđŸ˜„

Men Àntligen har jag hittat en laptop som jag gillar.
Nu Àr det kul igen.
Jag söker ju sÄngtexter och skriver ut till SÄnggruppen,sÄ jag behöver den.
Mailar lista pÄ vad Vi ska sjunga nÀsta gÄng,till Jan_Ove.
Vi har sÄ roligt pÄ vÄra trÀffar och gÀnget har blivit sÄ sammansvetsat.
JÀttekul och jag tar det pÄ allvar.
NĂ€sta onsdag ska vi sjunga pĂ„ HertsögĂ„rdens Äldreboende.

För en o en halv vecka sedan var jag till lilla Mot.
Åkte till Syrran i UmeĂ„ pĂ„ torsdagen.Hon o Hennes kille har flyttat
ihop i en ny lÀgenhet mitt i stan.
Fredag Äkte Viola och jag till Dorotea.Det var sÄ skönt att trÀffa mamma.
Viola klippte henne och vi fikade och umgicks med henne.Hon Àr relativt
pigg för att vara 93 Är.
Jag sov över hos Viola o Anders tvÄ nÀtter.OCH syrran klippte mig ocksÄ.
SÄ skönt,nu Àr jag korthÄrig igen.

Min rygg brÄkar med mig nu.Jag vet ju att jag fÄr sÄ hÀr dÄ o dÄ,men inte Àr det kul.

Nu har jag suttit hÀr och gÄtt igenom en massa nya appar och instÀllningar lÀnge.
Dags att stÀnga ner kanske.

Ha det gott!

1 kommentar:

Monika Morén sa...

Hej Yvonne, javisst Àr du aktiv hÀr ser jag. Kul!

Bloggintresserade