måndag 10 februari 2020

Nästan klar!

Då var jag nästan klar med allt packande och uppackande.
Det har varit jättejobbigt,men kul.
Jag är så nöjd att jag hittade denna lägenhet.
Har verkligen kämpat för att få komma till just detta hus.
Helt nyrenoverad lägenhet.Toa o hallen är små,men det vägs upp
av att både köket,sovrummet ,vardagsrummet  och balkongen är stora.
Och det finns hiss!!!

Har varit iväg med skräp i slasket,så nu ska jag vila min rygg.
KANSKE skriver mera och lägger in nån bild sen.

Tjao!




2 kommentarer:

Gunnel sa...

Vår första lägenhet i Luleå var på Krongårdsringen 16. En trerummare på 62,5 kvadrat. Vi trivdes bra men när andra barnet kom blev det trångt. Ingen hiss fanns och det var en liten balkong. Förmodligen är ganska mycket omgjort.

Unknown sa...

Ja det är det.Hiss finns bara i detta hus.18,20,22
Och balkongerna är riktigt stora numera.Jag är så nöjd.

Bloggintresserade