torsdag 21 maj 2009

Dansuppvisning!

Oh så kul det var att se alla barn och ungdomar dansa ikväll.
Det var Sreet,Hiphop,Locking,Break och allt det som hör till.
Vi var allihop,jag,Viktoria,Örjan, Simon och William.
Linnea dansade Street.Vad dom är duktiga.William tyckte också det var kul.Han började breaka när vi kom ut i lobbyn.Försökte stå på huvudet och svänga med benen.Det såg så roligt ut*skrattar*

Det har varit fint väder idag men lite kyliga vindar.
Jag har mest hållit på och trasslat med bloggen.Jag blir manisk när jag inte får till det.Gav upp och öppnade en ny sida som ni ser.Bara det tog en himla tid.Att få dit allt jag är van att ha.MEN det är ju roligt också när det blir klart.
Fick meddelande av Sanna sen att hon"kanske" hade klurat ut hur man kan ta bort bilden,men vi får göra det en annan gång.

Drack lite kaffe på altanen med Elsy.
Pratade med Mor.Dom var i Granis och vädrade sängkläder och städade.

Det har varit en jättekonstig helg.Vet inte hur det har känts,underligt bara.
Nu har jag ett par dar på mig att packa lite och handla det jag ska ha med mig till stugan.Skönt att slippa stressa.
Nu var den här dagen slut och vi väntar på en ny!Få se hur många som följt med mig till den här bloggsidan?Visa Er gärna med ett ord eller flera,tack!
Kram på er och God Natt!

1 kommentar:

Vickan sa...

Godmorgon! Här håller vi på att göra oss i ordning för att skjutsa Linnéa till bussen. Hon ska åka till Älvsbyn o en stuga där med Linda o hennes familj.
Sen blir det stan för oss andra. Örjan jobbar.
Du är så välkommen sen på middag! Vi kan preliminärt säga att i äter kl 17. Örjan var inte säker på om han måste jobba hela dagen, men jag hör av mig om det sen.
Kraam!

Bloggintresserade