torsdag 18 oktober 2012

Vilodag!


Nu ser det ut som att en del frågetecken håller på att rätas ut!
Det har varit en fruktansvärt påfrestande tid.
Lägenheten på Kronan gick jag miste om,på målsnöret.
Den jag hittade på Terassen på Björkskatan älskar jag.Till slut kunde jag skriva på, igår.
Jag ska renovera den ganska ordentligt innan jag flyttar in.
Huset är ju ute för försäljning nu.
Det är nästan sålt redan,så jag hoppas det går som det är tänkt.
Bara att "staila "huset innan fotograferingen är en hel vetenskap.Men det gick bra.
Jag har så bra läge på huset så jag ville ha bra läge på lägenheten också.
Det är det på den jag köpt!

Idag har jag BARA vilat!Kände mig helt urblåst i huvudet.Sov En och en halv timme efter Hem till gården!
Kanke har jag bara fyra månader kvar i huset,men jag är mogen nu.

Nu väntar jag att Simon ska komma med bilen,som han haft sen i går.Det är så mörkt och ruggigt ute.

God kväll!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med allt! Det kommer verkligen att bli som en "nystart" för dig att byta boende! Oroa dig inte, det blir jättebra!

Hej från Ullis Norberg

Gunjnel sa...

Vad skönt att det är klart! Terasslägenheterna på Björkskatan ser jättefina ut och bara det där att ha en egen terass är härligt.

Allt gott till dig och Lycka till!

Gunnel sa...

Vem är Gunjel kan man ju fråga sig. Det är den här datorn som inte alltid lyder mig.

Anonym sa...

Tre månader blir det ju, ooops.Om allt går vägen.

Sanna sa...

Så himla spännande och som sagt, omställning men jag tror du kommer att trivas bra i lägenheten! :-) Kram!

Annica sa...

Önskar dig allt det bästa med nya boendet! Det är ju alltid både spännande och skrämmande att flytta. För att inte tala om hur mycket jobb det är. Men så smart att du gör det under vinterhalvåret, då har du kommit i ordning till våren och sommaren och kan njuta i lugn och ro.

Bloggintresserade