måndag 17 mars 2014

Trött kropp!



Känner mig onekligen trött och less nu.Jag vet att jag inte bör klaga,men det har varit mycket dom senaste veckorna.
Orörlig i kroppen,eftersom jag har ett snitt på magen,som gör ont.
Trött som bara den.
Jag fick lite av förklaringen på 1177.
Min kropp är trött efter sjukdom,narkos och operation.
Det tar en vecka innan jag kan börja göra lite .
Två veckor innan jag får bära nåt lite tyngre.
OK,då vet jag det!
Hade kommit igång igen tyckte jag,men då dök detta lilla bihang upp och ställde till det.
Jag kan nog vila mig med gott samvete.
Kände mig bara gnällig och lat innan jag visste detta.
Otrolig hjälp man kan ha av 1177.Rekommenderas!

Då blir det en Powernap nu och sen ska jag göra mig lite mat!

Tjao!

3 kommentarer:

Annica sa...

Inte alls konstigt att du känner dig trött. Först har kroppen kämpat med ett visset bihang och sedan med en operation. Nu ska du bara vila och ta det lugnt - och absolut inte ha dåligt samvete. Du är ju konvalescent. Njut av att du kommer att må bra när den `riktiga´ våren anländer.
Krya på dig!

Gunnel sa...

Klart du ska vila dig med gott samvete efter allt du varit med om.

Och sen när du blivit frisk igen kan du också vila dig med gott samvete, för det är pensionärens privilegium.
Krya på dig!

Yvonne sa...

Tack Annica o Gunnel!Nu känner jag mig lugn!!

Bloggintresserade