fredag 27 mars 2015

Valdilemma.


Vad ska man välja?Att ha värk överallt eller vara trött och kanske gå upp i vikt(ännu mera)
Det kan tänkas att tröttheten går över när jag vant in mig på tabletterna.
Ska kämpa på ett tag.Det är så otroligt skönt att inte ha värk i ben och resten av kroppen.
Ryggen får jag akta fortfarande,men där har jag lärt mig hur jag ska agera.

Ska åka hem till Mamma snart.Tittar på långtidsprognoserna för vädret varje dag.Nu har jag skjutit upp det till tidigast onsdag.
Det har snöat ,som bara den,senaste dagarna i Dorotea.

Från det ena till det andra.
Nu kommer skattehöjningarna alla väntat på.Det är bara bra tycker jag.Välfärden måste vi få ordning på nu.
Sjukvården och byggande av små billiga lägenheter bl.a.
Nej nu är jag trött,ska nog lägga mig nu.

God Natt!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Inte roligt att ha drabbats av värk, men bra att du fått medicin som hjälper.

Hoppas du får fint väder när du ska åka till mor. Det är en lång resa genom inlandet.

Bloggintresserade