torsdag 24 september 2015

Torsdag i september.


Når pelargonierna är som vackrast,är det dags att ta in dem.


Hittade ett foto från när jag bodde på Hertsön.

Ohjälpligt är vi nu på väg in i hösten .
Detta år har jag inte någon utlandsresa att se fram emot.
Lite tråkigt,eftersom sommaren har varit lite av en besvikelse.
Får spara i spargrisen så att jag kan åka nästa år.

Jag har låtit Bekväma skor,göra inlägg till mina skor.
Känns jättebra i sommarskorna.Har försökt att träna in dem i några andra,
fick så ont i en fot.Jag får försöka lista ut hur jag ska göra.
Får nog sluta springa barfota inomhus också.
Ja,när kroppen blir gammal är det inte lätt att anpassa sig.

Kort blogginlägg idag.
Vi ses!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Har du någonstans att vinterförvara dina pelargoner? Det är ju världens tacksammaste blommor som är fina från juni till frosten. Men jag får köpa nya varje vår.

Yvonne sa...

Nej Gunnel,jag har inte nånstans att förvara dem.
Tyvärr!Får köpa nya.

Bloggintresserade