fredag 20 maj 2011

Fortsättning.

 Mysig restaurang vid hamnen i Mali Losinj.Här åt jag en jättegod Pizza sista dan.Då åkte jag buss fram och tillbaka.
 Den stora terassen på hotellet.
 I hamnen i ML.Den dagen gick jag dit och åt en JÄTTEglass.Mums!Handlade lite på en Supermarket och tog bussen tillbaka.
 På väg mot hamnen.
 Vy genom balkongdörren.Underbart med havet där ute.

 Vackert,men vad det är vet jag inte.
En bråkdel av alla efterrätter!!
--
Det fanns Lidl och Konzum där.Ganska långt att gå till Konzum,så dit var jag inte.Däremot Lidl var jag till ett par gånger.
Resan hem gick jättebra.Trots att vi väcktes 03,30 och lastades på bussar.Vi fick med oss en frukostpåse,som vi åt efter vägen.Det var liiite kaosartat när vi skulle checka in.311 stycken skulle iväg samtidigt.Som tur var stod våra värdinnor vid disken och hjälpte oss.
Det var en fantastisk resa,som jag inte ångrar att jag gjorde.

Ha en bra helg kära vänner!
Tjao så länge!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Suck vilken längtan jag får till utlandet!! Myyyys! :)

Gunnel sa...

Vilka smaskiga bakverk på den sista bilden. Frestelser för den godissugne.

Bloggintresserade