lördag 28 januari 2012

Helg IGEN!!!?


Som jag sagt tidigare....vart tar veckorna vägen.Då var det lördag igen!
Denna vecka har jag faktiskt STÄDAT.Kors i taket!Tog det väldigt lugnt och metodiskt.Helt i min egen takt.Tänkte att då blir det lite ordentligare.Det var riktigt kul,när jag kom igång.
Tänkte gå och äta Köttsoppa med Pro i tisdags,men tyckte det var bäst att fortsätta,när jag nu för en gångs skull hade lust att feja.
Måste erkänna att riktigt klar är jag inte,trots att jag höll på (lite i sänder)i fyra dagar.
Några golv är ovaskade.
Igår var det dags för lunch med 60+ igen.Vi var till Kulturens Hus.God mat och trevlig samvaro.Vi satt så länge,så personalen började städa omkring oss..
Lite promenader har jag kommit igång med också,men inte är jag riktigt kry.Blir så trött!!

Annars går livet sin gilla gång.Gör lite som jag vill och känner för.Skönt!!!

Fortsatt trevlig helg!!
Nu ska jag lyssna på Louise Hoffsten.Hennes röst är FANTASTISK,tycker jag.Lyssnar en stund varje kväll innan jag somnar.Hon är tapper den tjejen!!!
Be careful out there!!!

5 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag åt köttsoppan på PRO och den smakade bra. Dessutom är lokalen i centrum trevlig.

Härligt att ha storstädat.Det ska jag också göra. Snart!

Patrik sa...

Var hittar du alla häftiga och passande bilder? Skoj.

Yvonne sa...

Jag hittar dom på nätet Patrik!

Eva sa...

Det är inte lätt att känna sig pigg när det är -20 ute =( men man får försöka stå ut, det går fort snart har vi våren här!!
Sköt om dig nu så du äntligen blir frisk och kry.

Annica sa...

Egentligen passar det utmärkt med innesysslor - städa, baka, laga upp mat m.m. - nu när det är för kallt att vara ute. Jag bakar hellre än städar... och så blir det mysigt varmt och skönt i huset av ugnsvärmen. Men snart måste även städgrejerna fram, annars avslöjas dammtrollen av vårsolen.

Bloggintresserade