söndag 5 februari 2012

Julblommor!


Måste bara visa mina julblommor.Vet inte hur jag ska kunna ta bort dom från fönstret.Köpte dom på Kvantum,för tio kronor /st,före första advent.Helt otroligt!Fortfarande lika fina.Jag har testat med att låta dom torka ut riktigt innan jag vattnat dom.Det verkade fungera.Dom gröna bladen brukar alltid ramla av för mig annars.
Där ser man att dyrast är inte alltid bäst!!!

Kylan gör att man inte behöver ha dåligt samvete för att man sitter och tittar på skidor på tv!!!Eller hur?
Har faktiskt gått en stund på mitt "gåband".Blev svettig,så nu har jag duschat,och mår riktigt gott!

Skön söndag till alla!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag köpte en tvåstammig julblomma i december. Redan innan jul började den tappa bladen. Du har jättetur med dina eller också sköter du dem på rätt sätt.

Annica sa...

Du måste ha gröna fingrar! Och det mitt i kalla vintern! De enda julblommor - ja, de enda blommor överhuvudtaget - som lever hos mig är icke-levande. ;o)

Dator och TV är utmärkta vänner i kylan!

Sanna sa...

Otroliga blommor! Och vad duktig du är som använder gåbandet! Skönt att slippa gå ut i kylan...brrr... Kram på min mams!

Bloggintresserade