tisdag 3 juli 2012

Granåsen!


Mor i kvällningen i stugan!

Nu ska jag göra en tur till Stugan i Granåsen.Kommer att göra många pauser på dom 42 milen.Har gruvat mig lite,har inte känt mig så pigg.Idag tycker jag att det ska bli kul att komma dit några dagar.
Mor och Far är inte så pigga,men dom väntar att jag ska komma och hämta dom och vara i stugan lite.Nu är ju vädret bra,få se om det håller i sig.

Gräset här hemma är klippt igen,med hjälp av en snäll granne.Så jag är nöjd att åka iväg lite.

Hoppas sommaren fortsätter bra för Er alla!
God kväll!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag hoppas att du orkar och att du får fint väder på resan och i Granåsen.

Yvonne sa...

Tack Gunnel!

Sanna sa...

Ha så mysigt och krama mormor och morfar från mig! Kom ihåg att andas med magen, en dag i taget!
Kram!

Annica sa...

Önskar dig en trevlig resa och fin samvaro med de dina.

Bloggintresserade