tisdag 26 juni 2012

Koll!

Idag har jag varit och gjort gastroskopi!Hon kollade jättenoga i magsäcken och tjocktarmen.Såret har varit i magsäcken,men det ser ut att läka bra.TACK OCH LOV!Hon beställde en skiktröntgen till hösten,för säker hets skull.Det är bra att dom följer upp det ordentligt.
Har inte ont i magen,men är fortfarande ganska trött.Nu har jag ju värk i ryggen och knäna,när jag inte tar starka tabletter.Har fått en sort,som jag börjat prova .Få se om det hjälper.Man blir ju trött av att ha värk också.

Min bil är nu lagad,rengjord och lackskyddad.Jättefin igen!Så skönt!
Imorgon ska jag klippa mig.Allt sådant har fått stå tillbaka under den här tiden.

Nu är det sen och jag har sett Mordem i Midsomer och Allsång på Skansen.Superbra ikväll tyckte jag.

God Natt!!

4 kommentarer:

Annica sa...

Vad skönt att gastroskopin är avklarad. Känns alltid bra när sån´t där är gjort. Och att veta att såret läker som det ska. Nu går det bara framåt!
Må väl!

Yvonne sa...

Tack Annica,jag ser ljuset i tunneln nu!

Gunnel sa...

Bra att du börjar känna dig bättre men tråkigt att du har problem med rygg och knän. Inte kul att tvingas käka starka tabletter.

Tyvärr är det bara två program från Midsumer i år. Alldeles för lite.
Ha det gott!

Samma som ovan sa...

Ska naturligtvis vara Midsomer. Tangenterna lyder inte.

Bloggintresserade