torsdag 14 juni 2012

Oscar!


Mitt kära barnbarn i Vara har gått ut nian.Helt obegripligt att tiden går så fort.
Flickan på bilden är dotter till Sannas nya sambo.Hon bor hos sin mamma,men gick ut skolan samtidigt som Oscar.

Igår var jag riktigt pigg och kände att jag börjar vara tillbaka igen.var ute hela dagen och pysslade.
Det ät ju bara det ,att min rygg inte orkar riktigt.Kan ju inte äta värktabletter.
Idag har jag tagit det lite lugnare.(Lite har jag gjort iallafall)
Det är så skönt nu att magen är bra.Var nästan på vippen att ge upp när jag var så trött hela tiden.
Nu är det gastroskopin som återstår.Jag är inte orolig.Klarade jag av alla slangar i armarna och näsan
när jag låg inne,så tror jag detta är enkelt.

Nu har jag lämnat in bilen till verkstan.En vecka blir jag utan,men ska se om jag orkar cykla lite istället.

Hoppas det bra bra väder nu ett tag.
Vi behöver det!!
God Natt!

1 kommentar:

Annica sa...

Vad roligt att du börjar känna dig bättre. Men ta inte ut dig alldeles i rena glädjen. Starta lite försiktigt.

Gastroskopi har jag gjort ett par, tre gånger och det var inga problem. Tog inte något lugnande före och inte heller någon bedövning av svalget. Tyckte det gick så bra utan. Och personalen var jättegullig.
Lycka till!

Bloggintresserade