lördag 2 juni 2012

Små framsteg.


Börjar känna mig lite bättre.Små,små framsteg gör jag.Känner att kroppen har tagit mycket stryk av detta äventyr.Febern  är iallafall borta och jag har inte ont,men totalt slut blir jag,om jag gör någonting.
Tålamod....för nu ska jag bli frisk!

Det har varit riktigt fint väder på förmiddagen,men nu tokregnar det.Jag tände ett ljus på bordet för att det blev så mörkt.
Nu blir det" lugna puckar" fram till slutet på juni åtminstone.
Bilen ska lämnas in för reparation den 13de och den blir inte klar förrän den 19de.Dan efter midsommar ska jag lämna in den för städning och putsning och lackskyddsbehandling.Jag har gjort det en gång tidigare och dom är jättenoga.Jobbcenter Flygfisken lämnar jag den till.Billigt är det också.
Ska bli skönt att få den i trim igen.

Som tur är ,har jag fått mina föräldrar att förstå att jag inte orkar komma dit nu.
Nu behöver jag bara lite hjälp med gräsklippningen,när det blir bättre väder.Viktoria eller Elsy hjälper mig nog.

Det var allt jag hade för denna gång.
God kväll!


2 kommentarer:

Gunnel sa...

Skönt att du känner dig kryare.

Men vilket väder. Regnigt, blåsigt och kallt. Nu kan det bara bli bättre.

Annica sa...

Vad roligt att du börjar känna att det går åt rätt håll. Det är så skönt när dagarna blir lättare att ta sig igenom. Håller tummarna för fortsatt bättring!

Bloggintresserade