torsdag 7 juni 2012

Lite mera Mallorca.

 Detta var vår underbara utsikt från balkongen.Tyvärr hade vi inte kvälls-sol,men man kan ju inte få allt.
 Dessa två bilder är lite svårtagna interiörbilder från Katedralen i Palma.Den är så otroligt stor!


Idag skulle jag ta en liten promenad mellan regnskurarna.Det blev inte långt.Blev så yr i huvudet.Jag är nog inte återställd ännu.Vet ju inte om sänkan har gått ner helt eller inte.Svag är jag,men får ta det lugnt.
Imorgon ska jag iallafall åka och ta emot Simon när han tar studenten.Han är så härlig mitt första barnbarn!

Nu har jag suttit länge nog vid datorn.Har tjorvat med överföringen av bilder från mobilen.Man till slut lyckades det!

God Kväll!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Du får ta det lugnt i fortsättningen!

Det är så fantastiskt att få se ungdomarna ta studenten. De är så fina och vackra och har hela livet framför sig och man hoppas på allt gott för deras del. Dessutom vore det roligt om solen kunde skina på dem just denna kväll.

Annica sa...

Du får låta dagsformen bestämma aktiviteterna. Det är skönt att inte ha så många "måsten" längre. Studentfirande är ett definitivt "måste".

Fina bilder från Mallorca! Hoppas det snart är sommar även här!

Bloggintresserade