lördag 9 juni 2012

Studenten!

Vilken fantastisk dag att få se Stilige Simon komma ut som student.Lite dåligt väder,men det gjorde ingenting.
Åkte hem och åt efter detta.Lade mig en stund och somnade.Jisses,orkar ingenting.
Vaknade klockan två när jag skulle vara hos Vickan och  fira Simon,med William Linnea och Viktoria.
Nåväl,jag kom dit till sist.'Man kan inte fatta att den lilla grabben blivit vuxen.

Idag har jag klippt lite gräs.Det har ju blivit så långt.Förra året klippte jag för andra gången denna dag.Jag tog lite isänder,och så kom Viktoria till undsättning.Jag har baksidan på huset kvar.det får bli lite i sänder.Om det nu håller upp att regna.

Nu ska jag äta lite jordgubbar!Mmmmm..

See you!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Vilken stilig kille! Förstår verkligen mormorsstoltheten. Man önskar de unga som nu tar studenten en fin framtid.

Bloggintresserade