torsdag 30 april 2015

Valborg.





Solen tittade fram,men det var kyligt som det brukar vara.Banankullen på Hertsön blev det.
Träffade nästan inga bekanta.Märkligt!Har vi blivit för gamla?
När jag kom hem var det fyrverkeri från Högskolan.Jag sitter på Parkett!

Har hämtat ut mitt nya körkort idag.Få se om det blir nån mer gång.Knappast!
Usch,nu får jag nog lite åldersångest.

Känner mig lite vårtrött,eller vad man ska kalla det.Lite deppig.Jag tror faktiskt att det börjar ge med sig.
Ser fram emot att åka till Kungsbacka.Patriks nyköpta lägenhet blir så roligt att se.
Slutet  av maj blir det av.

Dåligt väder har det hotats med imorgon.Så det blir nog ingen tur in till stan.
Ska bara lata mig.Kanske se en film som jag spelat in.Har ju blivit helt såld på The Fast and Furiousfilmerna.Har sett fyra(eller är det fem).Den sjunde och sista går på bio nu.

Slutsvamlat för denna gång.Ha en skön långhelg!

1 kommentar:

Annica sa...

Trevlig "maj-start" - och dito veckoslut!
Det är skönt att få lata sig emellanåt. :)

Bloggintresserade