lördag 16 januari 2016

Det kanske klarnar!


Äntligen verkar det som livslusten börjar komma tillbaka.Har varit förkyld till o från hela december.Man blir både deppig och less.
Har varit ute och gått några dagar nu.Har tillochmed träningsvärk.Känns faktiskt skönt.
Jag har blivit så mycket bättre i benen sen jag ,på eget bevåg,slutade ned en av mina blodtrycksmediciner.Om allt går som jag vill kanske jag kan cykla till sommaren igen.Förra sommaren gick det inte.Kunde inte ta emot mig när jag skulle kliva av.Föll två ggr.sen var det bara att ta in cykeln i cykelbodan.Det är ju så otroligt skönt att cykla.Många fina cykelvägar finns det häromkring.I hela Luleå egentligen.

Julen är bortstädad nu.Har fullt i gästrummet med grejer som ska till förrådet.Ibland blir det rummet ett avlastningsrum.

Lite kaffe måste det bli nu!
Ha det gott!

3 kommentarer:

Annica sa...

Nu är ju temperaturen faktiskt ganska promenadvänlig. Härligt om du börjar bli av med förkylningen. Att dras med en sådan sätter ner både ork och lust.
Blodtrycksmediciner kan ställa till alla möjliga dumheter i kroppen. Man önskar verkligen att man slapp alla piller.
Ha det gott!

Gunnel sa...

Du är duktig som är ute och går i kylan och blåsten. Jag hoppas att vi snart kan få lite fina dagar med sol och lagom temperatur. Skönt i alla fall att du börjar känna dig bättre.
Ha det!

Yvonne sa...

Tack ni båda fina!

Bloggintresserade