onsdag 27 juli 2011

Fantastisk vecka!

 Tisdag förra veckan kom Sanna med familj.Här är vi på Kolarens Cafe och äter lunch!Vi hade så mysigt hela veckan och hann med en hel del.
Lördag var det släktträff på Seskarö.45 personer,både rastatroll och prinsessor.VÄLDIGT TREVLIGT!! 

 Här är mina familjemedlemmar som jag hade med mig.Ovanligt att få alla på ett foto.William var tyvärr inte med denna helg.


Sanna står nere vid vattnet på Seskarö,senare på kvällen,Och mediterar lite!

I morgon åker jag till Stugan.Har inte varit där sen början av juni.

Adjö så länge!!

1 kommentar:

Eva sa...

Vad härligt med släktträff, vi hade våran helgen innan er och det var så himla kul. Saknade bara min pappa mycket (det var på hans sida) men skönt att se alla.
Ha en underbar fortsatt sommar!
jag har ju gjort bort min nu.

Bloggintresserade