måndag 11 juli 2011

Söndagsnöje!

 Åkte först till cafeet på G-udden(ger mig inte på att stava det)och åt lunch!Riktigt varmt väder,som det har varit i flera veckor nu.Gick sen omkring på detta vackra ställe.Satt en stund och tittade på ungdomar som badade för fullt.
Senare på dan tog jag en rejäl cykeltur.Gamla Lövskärsvägen till detta vackra ställe.
 Cyklade tillbaka efter nya Lövskärsvägen.Gjorde lite rundor på Hertsön också,så att det skulle bli en timmes cyklande.När jag kom in hemma var det bara att SLITA av sig kläderna.Svetten kommer i efterhand.Så underbart skönt det var att cykla på min nya cykel i solen.
Om det är någon som gillar Brännässlor väldigt mycket,då ska ni gå HÄR!!!Nästan allt det gröna är sådana.

Hej från mig i den härliga sommarkvällen!!!

2 kommentarer:

Patrik sa...

Gött men har åskan kommit nu och rensat luften?

Gunnel sa...

Det är inte så dumt med cykelturer. Har inte cyklat på länge men när jag nu äntligen gjorde en tur så var det riktigt härligt.

Bloggintresserade