onsdag 10 augusti 2011

Tekniknörd?

Nu har jag köpt en ny telefon igen.En Samsung Galaxy S II.Android förståss!Hade en liknade tidigare,men alla funktioner fungerade inte så bra.Har väntat på att den här skulle komma.Stor skärm och väldigt snabb!!!!Man behöver egentligen inte använda datorn när man har en sån.
Tycker ändå att det är skönt att sätta sig vid den och skriva lite ibland.
Nu tycker nog många att jag är galen,men jag har sagt att jag har inte så många andra nöjen,så detta får vara mitt sällskap.

Någonting helt annat!
Tänk att min lilla minsting fyller 40 år på fredag!Otroligt---hur gammal ska man känna sig då?Sonen är förresten 47 och den andra dottern 44.Jisses!!!!!

Nu har det regnat några dagar.Kan tycka att det har varit lite skönt.Har "fått" vara inne och pysselsätta mig.Hoppas givetvis att det blir mera sommar igen,innan den långa vintern är här.
Elsy och jag ska spika lite till på mitt hus ,hade vi tänkt!

Det var mina funderingar idag.Tack för kommentarerna jag fått!!
Ses igen hoppas jag!

4 kommentarer:

Annica sa...

Själv funderar jag på att köpa en ny mobil med många pixlar i kameran. Det skulle vara bra att slippa dra med vanliga kameran.

Jag gillar också att det varit lite svalare och regnigt några dagar. Behagligare innetemperatur och lättare att sussa på nätterna.

Gunnel sa...

Kul med ny telefon. Det tar säkert tid innan du hittar alla finesser.

Min äldste är också 47 och då kan han väl kallas medelålders. Vad är man själv då? Överålders? Stenålders? Eller kanske bara välmogen.

Eva sa...

Simon är avundsjuk på din nya telefon haha...han sitter här bredvid mig nu och jobbar hårt!
Jasså Sanna fyller 40 måste gratta henne, det är ingen ålder bara en siffra =)
Nu ska jag köra lite mera med Simon hehe...

Patrik sa...

Det är mkt bra friskhetstecken och "mått" på ungdomlighet när tekniknyfikenhet och prylar inhandlas. Bra jobbat ;-)

Bloggintresserade