fredag 28 oktober 2011

Sista Oktoberveckan detta år!

Snart slut på Oktober.Dis och dimma i fyra dagar på rad nu.Ganska deprimerande,men då får man lite gjort inne.
Det blev en tur,med fullastad bil,till Återvinningen i tisdags.Börjar känna mig bättre och fått tillbaka lite energi.Alla provsvar,jag tog på Vårdcentralen var bra.Var lite orolig att det skulle vara någonting som var på tok,när det har tagit så otroligt lång tid.
Lite städning och tvätt,som vanligt.Och ganska mycket slöande i soffan.Har unnat mig att sitta och läsa flera eftermiddagar.Varför får man dåligt samvete för sånt?Jag är ju min egen chef numera.

Idag har jag varit och ätit den månatliga lunchen med 60+arna.Vi var på Teaterrestaurangen.Väldigt god mat och trevligt sällskap!

Ser fram emot lördagkväll.Två av mina favoritprogram börjar på TV.
"Så mycket bättre" och" Downtoun Abbey".Jippi!

Nu ska jag sätta mig i soffan efter dagens äventyr på stan.
Ha en bra helg!
Tjao!!!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Jag undrar också varför vi så ofta lider av dåligt samvete. Vi har ju all rätt i världen att bara sätta oss ner och läsa en bok eller göra något annat trevligt.

Bloggintresserade