tisdag 27 mars 2012

Nej,det var inte mitt fel denna gången heller!!!En spik i däcket!!Helt otroligt att jag ska lyckas träffa spikar och skruvar hela tiden!!!
Nu är det iallafall bytt.Simon har gjort det,OCH så har han lånat bilen!!!!!Nu börjas det!Han ska ha den tills på torsdag.Hans klass skulle till Övertorneå.Tänk att dom är så stora ,så dom kör själva.

Imorgon är det träff med PROs sånggrupp.Helt enkelt opretentiöst och härligt.Man blir glad av att sjunga!!

Jag var med en hel hop kläder till RödaKorset här på Hertsön igår.Jag hade en hel del som var i stort sett nytt!!Bra om det kommer till nytta!

Har hämtat in lite påskris.Jag brukar inte göra det,men nu fick jag lust.Påsken har jag knappt tänkt på,men det är ju snart!!Ingenting speciellt blir det för min del.

Det var vad jag hade idag!
See you!!

4 kommentarer:

Annica sa...

Usch, vilken otur med alla punkteringar! Hoppas det går bättre med bilens "galoscher" framöver.
Må väl!

Eva sa...

Men typiskt =( tur du har ett snällt barnbarn som ställer upp!
Men nu börjar i alla fall våren kännas, härligt!! Hoppas allt är bra, var ett tag sen jag "hälsade" på här. Må gott.

Gunnel sa...

Kul att du sjunger i PRO:s kör. Det blir väl uppträdande framöver hoppas jag.

Yvonne sa...

Jag vet inte om vi ska kalla det kör!Lite ostrukturerat emellanåt.(jag blir lite irro)

Bloggintresserade