söndag 1 april 2012

Loppis!!

Måste säga att jag inte är loppisfreak precis.På ren impuls gick jag in på Örnässkolan,där det var loppis idag!
Detta var vad jag köpte,haha!Men den satt bra !


Vackert ute,men vad det blåser kallt.Brrr!!!Måste säga att det faktiskt går lite lättare att gå för varje gång nu.Börjar kanske få tillbaka lite kondition.


Nu har vi satt ut Mors o Fars bil på Blocket!!!Hoppas den blir såld.Är riktigt orolig när Far är ute och kör.Han är ju snart 90 år.Men dom förstår inte  själva,hur illa det kan vara..


Jag har nog inte så mycket att skriva om idag,så på återseende!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Varm korv med bröd är ett gott inköp.

Annica, den luriga sa...

Loppis - det är kul att strosa runt även om man inte köper något. Förresten, en varm korv är inte sämsta köpet.

Trist när föräldrarna inte kan ha bil längre. Jag minns hur ledsen min pappa var när han inte kunde köra mer.

Må gott!

Bloggintresserade