fredag 27 april 2012

Det blir nog vår i år också!


Om en vecka är det dags att åka till Mallorca.Det ska bli så skönt att få tänka på sig själv lite.Det är så mycket som händer och inte alltid så lättbegripligt.

Bra dagar har det varit också.Har faktiskt varit och klippt mig t.ex.Har inte varit till frissan på år och dar.Men nu har jag klippt mig kort.Tycker egentligen inte om det,men kan vara skönt på resan.
Vinterhjulen har jag fått på bilen,med hjälp av "mina"gulliga grabbar på firman.
Har till och med fått recept på motion av min läkare.Min kondition är som bortblåst efter alla förkylningar i vinter,och jag blir så andfådd.Jag har ju dessutom gått upp i vikt ganska mycket det sista året.På grund av medicinen jag äter.
Så nu är mitt mål att promenera 45 min.,fyra ggr.i veckan,i olika tempon.Det låter väldigt ambitiöst,men jag måste försöka.

Valborg och Första maj är det till veckan.Vädret verkar bli ganska bra.Det behövs så den smutsiga snön försvinner nån gång.
Packa en väska.......med vad då?Helt tom i skallen vad det anbelangar,men det ska nog ordna sig.Det blir som det blir.

Efter resan blir det att åka till Mor o Far igen.Fixa lite i stugan m.m.Är ganska jobbigt att tänka på den,men medan dom lever får jag försöka vara där så gott det går.Vill inte att dom är där ensamma nu,dom är ganska skröpliga båda två.

Ha nu en riktigt bra helg och Valborgsmässoafton!

See You!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Ha en trevlig semester på Mallorca. Förstår att du ser fram emot resan.
Vi ses!

Bloggintresserade