fredag 20 april 2012

Såld!!

Nu är den lilla "pärlan"såld!Jag körde hem den på tisdag.lade in den på Blocket torsdag  klockan 16.50.Idag 18.00 var den på väg till Gällivare.
Gick hur bra som helst.
Lite ledsamt när dom åkte iväg.Var lite sugen att ha den själv,så otroligt rolig att köra.MEN jag kan ju rimligtvis inte ha två bilar.

Jag var hos Mor o Far en dag.Hjälpte dom lite med lite av varje.Avsluta OKkontot och skicka in deklarationen t.ex.
Nog är det lite sorgligt för Far detta,men jag tror det går bra.Nu har dom fått Färdtjänst beviljad också.

Idag hämtade jag in resväskan.Måste se över om jag har nåt att packa ner.Två veckor tills vi åker nu.Ska bli så skönt!
Det verkar då inte bli nåt vidare väder i helgen.Jag trodde jag skulle kunna bära bort snöstyran,men icke.Fy attans vad det kom mycket snö.
Fortsatt trevlig helg!
Nu är det  God Natt från mig!

1 kommentar:

Gunnel sa...

En sån vacker bil måste vara lättsåld.
Det måste kännas bra att åka utomlands just nu. Idag snöar det och sommar och värme känns långt borta.

Bloggintresserade