fredag 13 april 2012

Bil till salu!

På söndag tar jag bussen till Dorotea.Jag ska hämta Mor o Fars bil,till försäljning.Vi har haft den på Blocket där,men inget resultat blev det.Nu ska jag försöka här.Tror nog att det ska gå lättare.
Drygt 6 timmar blir det på bussen ,men jag lider nog ingen nöd.Får plocka med mig en god bok och lite mackor.

Påsken var lugn och skön.
Viktoria och jag gjorde en heldag på Ikea på långfredagen.
Lördag åt vi middag här hos mig och söndag grillade vi korv.
Vädret var ju bra om man satt i lä.

Har lite ont i kroppen.Vet inte om det är årtidsrelaterat eller inte.
Annars går nog livet sin gilla gång.Känner mig ganska harmonisk,trots allt som händer omkring åldrande föräldrarna och barnen.
Det brukar lösa sig tillslut!

Ha en bra helg!!
Tjao!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Jag tycker att det är jättemysigt att åka buss. Ha lite fika med sig och en tidning eller bok.
Ha det gott!

Bloggintresserade