onsdag 14 november 2012



Tog en paus från rensningen idag och gick på sången!Mycket sjungande blev det kanske inte(jodå 5-6 sånger)Men vi hade ingen musik idag så det gick lite trögt.Vi kom in på så många disskusionsämnen, så det var trevligt ändå.Det gör gott att träffa goda vänner och få prata av sig lite.

Inte kunde jag låta bli att rensa lite när jag kom hem inte.Tömde en stor byrå med 6 lådor,fulla med verktyg,skruvar och allt mellan himmel och jord.Jag ska ta med den till lägenheten,behöver förvaring.Jag fick någon sorts allergianfall när jag höll på i allt skräp.Var tvungen att avsluta,men byrån är tom.Hostade som en tok!!Mycket damm och annat som virvlar omkring i garaget.

Mycket pappersarbete och telefonsamtal är det också nu.Ändra och av beställa  både det ena och det andra.
Jag måste inse att tiden går fort,trots att jag tycker mig ha gott om tid.

En rolig sak hände igårkväll.Släkten blev en liten flicka rikare.Min systerdotter fick sitt fjärde barn.
Det var så lyckat att Viktoria(min dotter)var på jobb i Umeå.Hon fick först av alla se och hålla den lilla.

Nu har vi sett Zlatan i storform.Helt otroligt...vilken kille!

God kväll,för denna gång!

2 kommentarer:

Annica sa...

Och jag trodde att det bara var hos mig som dammet virvlade!
Jag känner igen hostanfallen...

Hör just på radions nyheter att Zlatan fixade vinsten! Håller med - vilken kille!

Gunnel sa...

Zlatan är otrolig. Läste att England äntligen upptäckt honom. Roligt att han fick göra första målet på nya arenan

Bloggintresserade