måndag 19 november 2012

Lådor!

Nu har jag kommit igång med packandet.Det roliga är att det blir flera sopsäckar än flyttlådor.Det är bra!
Det tar tid att gå igenom allt i skåp och lådor,så det är tur att jag börjat nu.Gruvar mig tills jag ska börja med porslinet!!
I Garaget börjar jag se golvet och en glimt av väggarna.Ska försöka göra iordning en låda att ta med till Återvinningens butik.
Jag visste nog inte hur mycket spik och skruvar och annat som fanns i alla lådor.Verktygslådor och allt mellan himmel och jord.
Några grejer ska jag sälja till någon av grannarna,som tingat på dom.Likadant med släpet.Men nu är det bra att ha minsann.

Lite pirrigt med Göteborgsresan är det allt.Få se nu hur det löser sig med SAS.
Ska bli så skönt att få komma bort från röran här hemma.

Nu längtar jag bara tills jag får flytta in i lägenheten.det dröjer lite eftersom allt ska tapetseras och målas först.
Oj,tapeter måste ju väljas också.Hu så svårt.Det är ju så många rum som ska fixas .

Nej nu måste jag hoppa in i duschen.Så svettig efter dagens övningar!

Tjao!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Förstår att du ska åka bort till barna söderut. Skönt att lämna stöket ett tag. Skönast när det hela är över och bo får bo in dig i nya lägenheten.

Bloggintresserade