måndag 3 december 2012

Advent!



Oj vad Tiden rusar iväg.Jag packar och packar men det är mycket kvar.
Snart är det jul och jag får semester,jippi!
Köttbullar har jag lovat att göra.Av nån anledning vill dom ha "mina".

Nu har det kommit lite snö också och kyla!
Hoppas det blir lite mildare igen,så jag kan köra iväg släpet med skräp.Det är Fjärde och det blir nog fler.

Kartonger överallt.Försöker att ha det någorlunda städat i vardagsrummet,så att jag inte blir helt hemlös.

Känns lite jobbigt att inte ha möjlighet att besöka Mor o Far.Det måste få vänta,och dom förstår ju det.

Mer blir det inte för idag.Nu ska jag göra mig lite kaffe.Glömmer faktiskt bort det emellanåt.

Trevlig kväll!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Myspys med vinter och adventsbelysning! Men förstår att det blir en lite konstig julhelg för dig. Ska bli så underbart att få ner er bara!! <3

Annica sa...

Fina, stämningsfulla bilder. Adventstiden är så mysig. Du får se till att njuta den, trots flyttbestyren.

Gunnel sa...

Man förstår inte förrän man ska flytta hur mycket man samlat på sig. Vi lider fortfarande av en viss trångboddhet pga att vi inte klarat av att kasta så mycket som vi egentligen borde ha gjort.

Bloggintresserade