söndag 10 februari 2013

Gör om och göra bättre!



Det är verkligen inte lätt att flytta från hus till lägenhet.
Jag har flyttat om och ändrat lite varstans,men det är svårt att få allt att rymmas.Och vad ska jag ha allt till,egentligen.Jag blir hårdare och hårdare med att rensa bort.
Idag hittade jag mina gardinkartonger....Usch och fy,hur mycket som helst.
Nu blir det att slänga.
Min klädkammare har jag fixat om flera ggr.redan.Men jag har lyckats få in MYCKET,tack vare trådbackar och lådor.jag vill ju kunna se vad jag har där.
Mitt stackars förråd därute är snart proppfullt,men det är tack och lov rymligt.Får ordna till där när det blir varmare.Känner på mig att det blir ytterligare rensning där igen.
Jag har som tur var en jättebra carport,har inte behövt sopa bilen alls.Och motorvärmaren har jag på timer.

Annars mår jag prima här.Inte i kroppen,men det det får gå.

Glömmer bort att äta.Tänk om det skulle då synas på vikten,men bara ett par  kilon har försvunnit.

Ska se lite TV nu,om jag har ro.
Bye!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Du kommer att få det så fint i din nya lägenhet. Men det tar ju ett tag innan allt är på plats.

Jag har också fått göra av med en mängd gardiner. Det var så mycket mera fönster i huset.

Gunilla sa...

En rensning när man packar och en rensning till när man packar upp. Men så fint du kommer att få det. När ska du ha inflyttningsfest?

Bloggintresserade