fredag 8 februari 2013

Blidvägen!

Nu har jag installerat mig i mitt nya hem.Det känns verkligen som hemma.Jag har haft denna lägenhet för ögonen så länge.
Nya tapeter,nymålade tak och nya vitvaror.Härligt!
Strul har det förståss varit med tekniken,men det hör ju till.
Nu är allt som det ska efter en hel del klurande och installerande.
Datorn är ju så viktig för mig.Trådlöst ska det vara.

Jag saknar inte huset alls,än så länge.Viktoria hade åkt förbi där häromkvällen.Hon tyckte det var konstigt när det var andra lampor,blommor o dyl.i fönstren.

Jag har haft mycket hjälp av mina barn och barnbarn.(Sanna,jag vet att du hade velat hjälpa också)Fantastiskt att ha en sån familj.
Snart flyttar Sanna med familj hit till Luleå.Det blir så kul.

21 kartonger har jag kvar ouppackade nu.Hade 67 från början+en himla massa säckar.Nu är jag less och vill bara slänga iväg det som är kvar.

Nu verkar det bli kallt i helgen,så man får hålla sig innomhus och pyssla.

Trevlig helg till er som kikar in här!

3 kommentarer:

Annica sa...

Roligt att du trivs i nya hemmet. Och att du börjar få i ordning. De 21 kartongerna hinner du packa upp nu under vintern när temperaturen gör att man helst stannar inomhus.
Ha en skön helg!

Gunilla sa...

Välkommen tillbaka! Nu kan du bara njuta av din nya lägenhet efter allt jobb och slit.

Gunnel sa...

Vad skönt att ha kommit på plats och att du trivs i din nya lägenhet.

Vi kommer nog att träffas på Hertsön i alla fall, där har vi bott för länge för att lämna helt. Jag saknar absolut inte huset men jag saknar ICA-träffen.

Bloggintresserade