söndag 17 februari 2013

Kvinnor kan.


Vad gör man åt en arm och fingrar som inte lyder.Jag vet,Jag håller på med allt möjligt,så musklerna blir överansträngda.
Igår fick vi äntligen klart Duschdörrarna i badrummet.Viktoria och jag jobbade som tusan.Vi var båda genomblöta i svett.
Sen tog jag och skurade upp allt därinne,så nu är det så fint.

Idag har jag fått upp lite gardinstänger.Hörnfönstren är ju knepiga.Som sur var hade dom lämnat en sorts böjda stänger,men skruvarna i betongväggarna måste jag byta ut.

Tog mig ut en stund på eftermiddagen.Men det blev ingen promenad.Tog bilen till Coop på Örnäset.
När jag kom hem försökte jag laga lådorna i byrån jag har i köket.Höll på i en och en halv timme,men fick inte till det så bra.Grrr!

Oj,nu höll jag på att missa Brottet på tv.Ska sätta mig och se det nu.
På återseende!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade