tisdag 24 september 2013

Höst!


Då var hösten här på riktigt då.Bara att plocka fram lite varmare kläder.
En envis förkylning har jag,som inte vill ge med sig.Ena dan är det ganska bra,nästa snyt och hostattacker.Bara att gilla läget!!

Pappas begravning är över.Den var så fin.Lagom mycket prat och sång.
Till helgen åker jag och min syster till Dorotea igen.Bouppteckning på måndag och lite annat som ska ordnas.
Jag tror faktiskt att jag får med mig Mamma hit till Luleå.Det är en lång resa,men det ska nog gå bra.Ska bli så roligt att visa henne min nya bostad.

Jag har verkligen inte varit ute mycket senaste dagarna.
I söndags hade jag Sanna med fam.och Viktoria och William här på Köttsoppa.
Alltid trevligt att träffas.
William var så stolt över Lulehockeyautograferna dom köat för på lördagen.

Idag har jag sålt mitt Gåband.Funkar jättebra med köp o säljgruppen på Facebook.
Lite bättre plats blev det i gästrummet.

Mitt huvud är inte riktigt som det ska,så nu slutar jag för denna gång.
Bye,bye!




Inga kommentarer:

Bloggintresserade