lördag 31 december 2011

Detta års sista dag!



Riktigt Gott Nytt År till Er!

Jag sitter i soffan under den härliga filt ,jag fick av min Syster Viola.
Läser och njuter av Thomas Tranströmers poesi och prosa,som jag fick av Patrik.
Tuggar på godis och tänder ett Ljus från Sanna.
Jag doftar gott av parfym jag fått av Viktoria.

Det är riktigt skönt,trots att jag fortfarande är jätteförkyld.Hela Julhelgen har jag varit "däckad".
Känner mig inte så mycket bättre,hade lite feber i morse.
Har jag det på måndag,ringer jag Vårdcentralen.Om det då går att få nån hjälp för detta.

Jag har köpt rostbiff och potatissallad.Tack och lov för att det finns färdigt,och gott är det!
Efterrätt ska jag unna mig också.Jordgubbar och glass!
Det är faktiskt bra att inte ha några åtagande en kväll som denna.
I och för sig är jag van att vara ensam på Nyår,så det gör mig ingenting!

Ännu en gång:
GOTT NYTT 2012!!!!!!!!!!!


6 kommentarer:

Gunnel sa...

Gott Nytt År, Yvonne och må du få ett förkylningsfritt år 2012.

Allt gott till dig.

Annica sa...

God fortsättning! Och bättring! Hoppas det gamla årets förkylning gör dig immun mot alla hostor och snuvor på det nya året.

Eva sa...

God fortsättning, här har förkylningen också tagit tag i oss =( så det blev lugnt på nyår men vi får hoppas att 2012 blir ett bra år, det ska det bli.
Kram

Yvonne sa...

Tack Gunnel Annica och Eva!!
(Så kul att du Eva är in och tittar!)

Sanna sa...

Ja god fortsättning på det nya året kära mamma! Lät riktigt mysigt det där! Jag känner mig riktigt pigg, äntligen. Imorgon blir det träning! :-) Kram!

Viktoria sa...

En mysig beskrivning av ditt nyår mamma. Nu hoppas vi att du fått en bra hostmedicin så vänder trenden.
2012 hoppas jag du slipper hosta.

Bloggintresserade