lördag 15 september 2012

Höstlördag!



Skön lördag i September.Igår var det storm och regn och idag är det underbart ute.Läste tidningen och åt en lååång frukost.Åkte faktiskt in till stan en stund.Jag gör inte det så ofta,men idag var det riktigt trevligt att gå omkring lite.Satt på en bänk på Storgatan och tittade på folk.
När jag kom tillbaka hem,klippte jag äppelträdet lite.Är verkligen ingen expert,men jag såg att det måste göras.
Innan jag åkte till stan,ringde telefonen.Det var min allra bästa vän från ungdomstiden.Åh,så glad jag blev.Hon bor i Stockholm,så vi träffas nästan aldrig.Vi måste försöka hålla kontakten,åtminstone ringa till varandra oftare.

Känner mig riktigt glad idag.Fick besked från röntgen igår(äntligen).Det så bra ut och det var bara en liten svullnad kvar.Skönt!!

Apropå,ett inlägg som min bloggarkompis haft,angående vad som var "fult"när vi var små!!
Vi fick absolut inte peta ner potatisskalen på bordet bredvid tallriken.Det ansågs  oerhört slarvigt.
Kommer säkert på flera saker så småningom.

Ha en riktigt bra helg!!!

See you!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Vi var på invigningen av promenadstigen vid Hertsöträsket idag. Grillade korv och luktade rök.

Vi fick inte heller sätta potatisskalet på bordet. Det var inte fint.

Skönt att du börjar känna dig bättre.

Bloggintresserade