söndag 23 september 2012

Mycket nu!



Full rulle är det nu.Två mäklare har jag haft här.Snickaren var och fixade några brädor på ytterpanelen.Alla blommor ska också plockas bort ute.Igår hade jag så ont i ryggen igen.Börjar vara mogen att sälja huset nu.Det gäller ju att hitta ett bra boende först.Puh,det är inte lätt.

Måste börja köra bort lite skräp och lägga ut grejer på Blocket.Usch,det gäller att komma till skott bara!

Sångstunderna med PRO är skoj.Lite mera energi får man av det.
Riktigt spännande blir det att sjunga rock i Arcushallen.

Lyssnade just på vår Statsminister på Agenda.Vilket skitsnack!(ursäkta ordvalet)Jag tycker det är förskräckligt att klassklyftorna har ökat så mycket och att det mesta satsas på dom som redan har det bra  i vårt samhälle.

Nej jag skriver inte mer idag!

Återigen en reklam på tv som jag retar mig på.HM....förstår ingenting!
Pokerreklamen m.m.
Återkommer med flera en annan gång.
Hej så länge!



2 kommentarer:

Sanna sa...

Hahaha! Jag reagerade likadant på HM-reklamen! Påminner om den där sjuka serien "Twin Peaks", kommer du ihåg den? :-)

Yvonne sa...

Ja,verkligen!

Bloggintresserade