onsdag 5 september 2012

Rensning igen!



Tog och rensade bort lite kläder igen.Hade kvar av makens jackor och tröjor(lite har jag fortfarande kvar).Massor med jeans ,koftor och jackor"som krympt",av nån underlig anledning,hade jag.Packade två sopsäckar proppfulla och drog iväg till Brändön.Dom samlar ihop ett "rysslandslass"som ska gå i oktober.Kommer det till användning är det ju bra!
Det blev en riktig utflykt eftersom jag körde för långt och inte höll på att hitta dit.Det hade varit väldigt lätt om jag svängt rätt från början.
Det finns mycket kvar här hemma,trots att jag inte tycker jag har några kläder att ha.
Började också att rensa i pärmar,men dom ligger fortfarande på golvet i "kontoret".
Jag tycker att jag har kört bort kläder och andra grejer hela tiden dom här åren.Det märks ingenstans.Puh!!

Det har varit några fina dagar igen!Riktigt varmt och skönt.
Lite  uteblommor åkte i komposten idag.Lite för tidigt,kan jag tycka,men dom var så fula.

Imorgon blir det besiktning av bilen.Det är nästan värre än att gå till tandläkaren.Har nyligen gjort en ballansering av hjulen,men det är säkert nåt.

Man blir lite galen,när man börjar titta på lägenheter.Ohh,vad det finns fina,underbara,DYRA.Hu man blir så sugen.Men vi får se om ett år vad som hänt.


Nu är det slut på fantasin för denna gång.
Tjingeling!!

3 kommentarer:

Annica sa...

Även i mina skåp och lådor finns det kläder som borde hivas iväg. Och visst är det konstigt att de krymper bara av att hänga där i garderoben? MYCKET mystiskt! ;o)

Gunnel sa...

Hoppas att vi får ha fint väder i september. Idag är det i blåsigaste laget.

Visst är det kul att titta på lägenheter men insatserna är höga idag. Å andra sidan är huspriserna också höga så det jämnar ut sig om man är både säljare och köpare.
Lycka till!

Annica sa...

Det vore kanske läge att sälja min lägenhet...
---
Vacker höstbild du har som bakgrund på bloggen.

Bloggintresserade