tisdag 26 mars 2013

Overkligt!


En fin bild på Lapporten!Får man säga det?Sameporten....nej,låter knasigt!

Helgen har varit fullspäckad!Så roligt i fredags när Sanna med familj kom till Luleå.Nu är det dom som vadar i kartonger.
Många hjälpte till att lasta av släpet och lastbilen.Dom bor på sjätte våningen.Hiss finns,men den är ganska liten,så mycket fick dom släpa uppför alla trappor.Men dom var så duktiga!
Jag lagade bara middag till dom.11 stycken var vi här och åt.

Viktoria fyllde år i måndags.Hon hade kalas på söndagen.
Måndag flängde Sanna,Oscar och jag omkring i flera timmar.Hon handlade lite på Återvinnningen och Rusta.jag handlade på Jysk!
Jag var så slut igårkväll,så Bagarstugans Årsmöte orkade jag inte med.

Jag har pysslat på lite här hemma idag,och varit och hälsat på hos Sanna,en liten stund.Det är så overkligt att dom är så nära nu.Underbart!Elin har bara att gå över gatan för att komma till skolan.Det hade gått bra igår,när det var hennes första dag där.Så skönt!!

Jag firar inte påsk speciellt.Jag ska nog ta igen mig en hel del.Efter helgen åker jag till Mor och Far.

Känner mig lite trött,men det är ju fullmåne igen!!
Sover så dåligt ibland.Är så nöjd om jag sover hela natten nån enstaka gång.

Ha en bra Påskhelg,vädret verkar vara på våran sida iallafall.

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag är säker på att man får säga Lapporten, men numera gäller det att tänka på vad man säger så det inte blir fel och att någon blir kränkt.

Förstår att du tycker det är kul att ha nästan hela din familj i Luleå.
Må väl och ha en Trevlig Påsk!

Annica sa...

Skönt att dotter med familj är på plats och att allting gått bra. Det måste kännas fint att ha dem nära nu.

Det där med dålig sömn låter mycket välbekant... Tur att man numera är ledig och inte halvsovande måste stappla iväg till jobbet. Nu kan man bara ta det lugnt.

GLAD PÅSK!

Yvonne sa...

Tack det samma till er båda!

Bloggintresserade