torsdag 15 oktober 2020

Granis.



 Visst längtar jag till Granis.Men inte lika mycket som när Lennart levde.För honom var det en fristad från jobbet.Ibörjan hade vi inte ens täckning på mobilen,så han fick vara ifred.

Nu har Viktoria tagit över.Jag är så glad att barn o barnbarn verkligen trivs och vill ha det kvar.


Igår var jag på MÖTE för första ggn på ett halvår.Det var trevligt.PRO örnäset hade ordnat det så bra.Fika för nya o äldre medlemmar.

Max 30 st.Halva styrkan fick gå på tipspromenad medan resten fikade på Coronaavstånd.De som serverade hade munskydd.

Jag har så nära till lokalen där de håller till.Bara i huset bredvid.

Det blir nog lite mera umgänge där nu,men jag överger inte Hertsön.

På måndag blir det däckbyte på bilen.Det har varit så varmt så man har inte haft en tanke på det.

Go lunch vänner,vi ses.




1 kommentar:

Patrik sa...

Härligt :-) och just det att man kunde koppla av helt och från omvärlden :-)

Bloggintresserade