söndag 4 oktober 2020

Omstart!



 Nu är det dags för en omstart,kan jag tycka.

Gick en skön promenad idag,för första gången på länge.

Väldigt märklig sommar detta.Men jag anser att det bara är att att hålla i och hålla ut.

Så det inte går som för den där s.k.presidenten i USA.

Vi har träffats utomhus,min familj o jag.

Så fina sittgrupper här på innergården.

Lite ledsamt när Patrik var hem till Luleå.Fick ju inte ha honom här.Bara nån timme blev det.

Jag har en del att pyssla med här hemma,så det går ingen nöd på mig.

Trivs faktiskt i mitt eget sällskap.

Man saknar förståss att träffa vännerna i PRO på Hertsön.

Men jag tar inte upp sången ännu.Vi får se hur detgår.

Jag trivs så otroligt bra här i min tvåa.Så nöjd!!!

Då ska vi se om detta fungerar nu.

See you!


1 kommentar:

Gunnel sa...

Blogger ändrade en hel del i september. Struligt från början men man vänjer sig. Det har varit och är en speciell tid. Jag vill absolut inte bli sjuk och därför håller vi oss hemma och beställer mat och annat över nätet. Ha det bra, Yvonne och kul med omstart.

Bloggintresserade