onsdag 21 september 2011

Äntligen!

Nu är min kära Gisebo-pärla godkänd av besiktningen.Ett hjullager var dåligt,Så igår for jag till en verkstad på Storheden och lämnade in den för åtgärd.På eftermiddagen hämtade jag den och idag har jag varit på ombesiktning.Pengar kostar det,men den är så liten och lagom för mig,så jag vill ha den i gott skick.Alla gångerna ,utom idag,har det regnat så vansinnigt.Trodde knappt jag skulle komma fram.Nu har jag verkligen"övningskört"med den i ur och skur!

Känner mig bättre i förkylningen(viruset)nu,men inte är det helt borta.Segt som bara den var detta.

Nu blir det lite kaffe innan jag hämtar Turkietresenärerna.Spännande att höra var dom hamnade.Det visste dom inte när dom åkte.
Tjao,tjao!!

1 kommentar:

Gunnel sa...

Vilket regnande det har varit den här månaden. Antar att dina Turkietresenärer har haft ett bättre väder.

Bra att du börjar krya på dig från förkylningen.

Bloggintresserade