fredag 16 september 2011

Helg igen!

En glass en solig och varm dag i somras.Hemskt det känns att skriva *somras*.Lövskär fick ett besök av mig,vilket inte är ovanligt,när jag inte vet vad jag ska hitta på.

Det gick inte så bra med släpet.Ett hjullager måste bytas.Jag får ju köra med den,men det ska fixas.Uffe på Brandservice hjälpte mig att få tid på verkstad.

Min virusinfektion verkar INTE vilja ge med sig.Lite bättre är jag,men det går otroligt långsamt.Orkar ingenting.Skulle vilja vara ute nu när det slutat regna,men jag blir genomblöt i svett av det minsta lilla.
Kan ju inte träffa dotter och barnbarn heller.Vill ju inte smitta dom.
Sååå trist att sitta på soffan hela dagarna.

Lite godis nu kanske.Det är iallafall fredag!
Ha det bra!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Krya på dig mamsen!! Inget annat att göra än att vila och dricka ingefärsvatten. Kram!

Gunnel sa...

Jag har varit på stan och det hostas och snörvlas överallt, så höstförkylningarna är på gång.

Krya på dig Yvonne och gör som Sanna säger. Ingefära är bra mot både ont i halsen och illamående.

Viktoria sa...

Du såg då betydligt piggare ut idag än förra helgen. :) Skönt - det är på rätt väg. *kram*

Bloggintresserade