tisdag 13 september 2011

Virus!!!

Var till doktorn idag,eftersom det inte verkar gå över i halsen och körtlarna runt halsen är svullna.
Virus är det,så det är bara att vila bort det.Blåsor i halsen och feber till och från.Isch!
Små gulliga gula pärontomater från min planta.Många blev det inte,trots den soliga sommaren.

Lilla Mamma nyfriserad och fin.


 Allt från mig idag.Trots att jag inte är riktigt frisk än har jag en del göromål som måste göras i morgon. Mitt släp ska besiktas.Mårten o Bosse ska låna det sedan och hämta virke till brobygget i bagarstugan.Elsy och hennes barnbarn Viktoria ska jag skjutsa till flyget .En tur till Turkiet blir det för dom.

God natt från en rosslig tant!!

5 kommentarer:

Gunnel sa...

Vilken söt mamma du har.

Stackars dig som har saker som måste göras och samtidigt är förkyld. Jag hoppas att du blir pigg med det snaraste.

Eva sa...

Du är ingen tant ;-) möjligen rosslig då =)
Hoppas du blir bättre och bättre men det är många som är förkylda nu tyvärr, så är det på hösten.
Här är det full rulle!
krya på dig

Annica sa...

Usch för förkylningar! Krya på dig!

Patrik sa...

Natti natti och krya på dig

Yvonne sa...

Tack för kryapådighälsningarna!!Tack!

Bloggintresserade