onsdag 8 augusti 2012

Min Pion!


Oj vad jag blivit dålig på att blogga!Har inte riktigt haft orken.Dessutom skriver jag mycket på andra saiter.Få se om jag kan bättra mig!

Jag var en runda på Lulekalaset på lördagen.På dagen!Det var kul att titta på lite folk,och alla barn som åkte dessa grymma "åkdon".
Det var nog inte så bra.Mina knän är så sura på mig.Länge sedan jag haft så ont.Har fått en annan medicin mot smärtan.Få se hur det går.

Tänkte åka till Nolia,men det får jag nog stå över.Synd,jag tycker det är så kul att gå omkring där.

Nu har jag kommit igång, mentalt,om vetskapen att jag ska sälja huset.
Får ta tag i röjningen nu i höst och vinter,så får vi se hur det blir.Lägenheter är det INTE gott om,men jag är förhoppningsfull.

OS,OS,OS.Man kan ju inte låta bli att titta.Några medaljer har vi ju fått.Det är då alla möjliga idrottsgrenar med.Sådana som man knappt visste att dom fanns.

Mitt lilla inlägg idag var det!
Heeeej!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Ja det är kul med Nolia! Men en massa gå, gå, gå... så det skriker nog knäna över. :-( Du skulle haft en sån där zegway! Det vill jag ha.... :-P
Kram!

Gunnel sa...

Ska du flytta till mindre så är det smart att börja röja redan nu.

Jag följer också OS med största intresse,. Är mest förtjust i friidrotten.

Hoppas att du får hjälp med dina knän. De är så viktiga när man ska röra på sig.

Annica sa...

Det är många bloggare som ligger lågt under sommaren. Så vi är i gott sällskap.

Luleåkalas, Nolia, OS... vad är det??? Jag har ingen aaaning vad ni pratar om. ;o)

Slutar med att säga: Knäna, krya på er! Ni behövs! Varje dag!

Bloggintresserade