lördag 11 augusti 2012

Nolia!


På badstranden i Granåsen en kväll i juli..

Nu ska jag gnälla igen.Det känns verkligen trist när jag inte kunnat hjälpa till med brödförsäljningen,på Hertsödagen,iår!
Viktoria och William frågade om jag ville följa med till Nolia.Vilken tur att jag inte gjorde det.Gick i 10-15 minuter på Hertsödagen och var helt slut.Mina knänär så bråkiga med mig nu.Har haft så här tidigare,men då har det gått över på ett tag.

Hoppas dom andra,som är friska i benen,haft det bra!Många loppisbord var det på Hertsön.Undrar om dom får sälja nåt.

Kanske jag skulle laga lite mat......ingen lust!

Kanske är jag på bättre humör imorgon!

Hej då länge!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Som vanligt var det fint väder på Hertsödagen. Gick där i drygt tre timmar och blev ganska knäckt.

Men vad är det med dina knän? Har du varit till läkare? Knän är ju så viktiga för hela gångapparaten. Hoppas på snar bättring för dig.

Annica sa...

Vad trist med dina knän. Vet man varför de är "bråkiga"? Du måste se till att få hjälp, att kunna gå och röra sig är ju jätteviktigt.

Jag gick med Gunnel på Hertsödagen i drygt två timmar. Solen kom fram och det var så trevligt med mycket folk och fina fynd. Men jag var också ganska knäckt när jag kom hem. Sov dåligt i natt så det blev en stunds skön sömn på eftermiddagen.

Håller tummarna för att du känner dig piggare i morgon!

Yvonne sa...

Tack snälla Bloggkompisar!

Bloggintresserade