onsdag 22 augusti 2012

På väg igen!



Imorgon blir det en bilresa.Mina vanliga stopp är i Skellefteå.......Norsjövallen........Lycksele.
14 mil till Skellefteå,ytterliga 14 till Lycksele och till slut 14 mil till Dorotea.
Ska vara hos Mor och Far några dagar.Det känns som att jag behöver det.

Oj vilken störtskur det kom just nu!!!!

Idag har jag varit till röntgen och gjort datortomografi.Får naturligtvis inget veta förrän i slutet på veckan eller i början på nästa.
Någonting måste det vara när jag är så trött emellanåt.Det kan ju vara att sänkan inte gått tillbaka tillräckligt.Ska beställa tid på VC när jag kommer tillbaka.Jag vill veta.
Får väl hoppas att det inte är nåt ytterligare i magen.
Jag har inte ont i magen iallafall.

Nej,nu ska jag se över vad jag ska ha med mig.Startar inte så tidigt.Hemtjänsten ska få städa och tvätta klart innan jag kommer dit!

Ha det gott!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Kör försiktigt och ha en fin vistelse hos dina föräldrar!

Gunnel sa...

Och välkommen hem igen, för du är väl snart tillbaka i Luleå.

Bloggintresserade